Lukning af klubben?

Løst og fast om Oldtimerklubben.
Besvar
Brugeravatar
Steamhammer
Administrator
Geografisk sted: Skanderborg

Lukning af klubben?

Indlæg af Steamhammer » man 20. aug 2018 10:23

Da der tilsyneladende ikke længere er nogen som helst interesse for klubben og at bygge ting og sager til den, så må vi vel konstatere at det måske er på tide at lukke selve klub-delen.

Jeg havde håbet på at en ny rute fra en af vores dygtige rutebyggeres hånd ville "Vende skuden" og sætte lidt gang i tingene og medlemstilgangen, men på trods af gentagne forespørgsler flere gange i løbet af foråret og sommeren, så er der desværre ikke dukket så meget som et billede op fra den nye rute, så vi aner ikke om der kommer en ny rute eller ej.
Derfor modtog jeg i sidste uge tilkendegivelser fra de øvrige, som skulle bidrage med materiél og bygninger mv. til den nye rute, at man ikke længere ønsker at spilde sin tid på at bygge til en rute, som tilsyneladende ikke bliver til noget.

Det accepterer jeg fuldt ud og dermed finder jeg heller ikke længere noget grundlag for at videreføre klub-delen med den ringe tilslutning der er.

Jeg vil forsøge at videreføre websitet med de downloads som vi har nu, så længe kassebeholdningen rækker, så må vi se hvad der så skal ske når kassen er tom.

Donationer kunne være en mulighed, men hvad siger I, som bruger sitet, ville det være en mulighed at I donerer et mindre beløb, så der fortsat kan downloades ORTS/MSTS ting fra oldtimerklubben.dk?

Alle kommentarer er velkomne, også selvom du ikke er betalende medlem!
Besvar